آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

  • ۰
  • ۰

rawpixel-722816-unsplash.jpg
دلایل خوبی برای نوشتن در کنار پایان نامه وجود دارد. علاوه بر مشارکت در کار ( اولین پست را ببینید ) و رزومه کاری خود ، مزایای تالیف نیز وجود دارد. این شامل:

این شانس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوشتن دانشگاهی است
فرصت توسعه هویت و صدا نویسندگی علمی
من قصد دارم درباره هر یک از این موارد به طور جداگانه صحبت کنم ، گرچه آنها به هم پیوسته همپوشانی دارند.

در مورد نوشتن آکادمیک بیشتر بدانید

اگر شما در حال نوشتن یک پایان نامه بزرگ کتاب هستید ، باید با آن شکل از نوشتن آکادمیک آشنا شوید زیرا می خواهید "تصویب شوید". با این حال ، بسیاری از اشکال دیگر از نوشتن وجود دارد که دانشگاهیان انجام می دهند. ممکن است بخواهید در مورد آنها اطلاعات کسب کنید - و همزمان به پایان نامه خود کمک کنید.

یک مقاله کنفرانس بنویسید شاید. نه تنها دانشگاهیان در کنفرانس ها شرکت می کنند ، بلکه قطعاً این کار را می کنیم. بنابراین دانستن چگونگی نوشتن مقاله کنفرانس بیهوده وقت نخواهد بود. خوب ، بیش از فقط یک مقاله.

رفتن به کنفرانس به این معنی است که شما باید یک پیشنهاد بنویسید ، معمولاً چکیده ای که به فرمول از پیش تعیین شده نوشته شود. چکیده شما برای جامعه علمی خاصی که میزبان و در کنفرانس منتخب شما شرکت می کند ، متناسب است - و زیر مجموعه اعضای جامعه که برای خلاصه داوری ، پیشنهادهای شرکت در همایش را ارائه می دهند. شما همچنین ممکن است به عنوان بخشی از فرآیند پیشنهاد ، یک خلاصه زبان ساده را برای برنامه کنفرانس بنویسید. وقتی پیشنهاد شما پذیرفته شد ، باید مقاله تهیه کنید ، پیش بینی می کنید مخاطبی که دوست دارید (و منطقی انتظار داشته باشد) در آن شرکت کند. شما همچنین نیاز به تهیه یک نمایش ، معمولاً به صورت نمایش به صورت اسلاید و شاید یک جزوه دارید. یا به جای یک کاغذ ممکن است یک پوستر وجود داشته باشد.

متون کنفرانس نه تنها اشکال مختلفی به خود می گیرند بلکه به عنوان نویسنده چیزهای مختلفی از شما می پرسند. هر یک از آنها کنوانسیون خاص نوشتن خود را دنبال می کنند - حتی اگر آنها با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل دقیقاً همان استدلال را انجام دهند. ببینید چند روش برای ارائه همین استدلال وجود دارد!

نوشتن مقاله ژورنالی  (شاید از مقاله همایش ) به معنای یادگیری شیوه های نوشتن حتی بیشتر است. اول از همه ، شما باید به دقت ژورنال خود را انتخاب کرده و در مورد آن تحقیق کنید تا مطمئن شوید که انواع خوانندگان - داوران و در نهایت جامعه مجله گسترده تر - را که می نویسید درک کرده اید. باید مکالمه مداوم را که وارد می کنید درک کنید. باید به ژانرها و قراردادهای نوشتاری مورد انتظار در مجله پیروی کنید.

و شما نوع دیگری از بازخوردها را از نظر شما بازخورد دریافت خواهید کرد - بازخوردی که معمولاً به اندازه نظرات آموزشی شما از طرف سرپرست خود به لحاظ آموزشی متمرکز نیست. اما در حالی که پاسخهای بازنگری می تواند با هم روبرو باشد ، این تجربه به شما امکان می دهد انواع تعامل های حساس را که در مجامع علمی اتفاق می افتد و زبانی که از طریق آن نقد ارائه می شود ، درک کنید.

از این دو مثال می توان دریافت که نوشتن آکادمیک بسیار بیشتر از پایان نامه کتاب بزرگ است ، جایی که شما مخصوصاً برای سرپرستان خود و سپس کنکور می نویسید. اما وقتی بیشتر می نویسید با خوانندگان دیگر ، گفتگوها و قراردادهای دیگر مواجه می شوید .

و هرچه تنوع ، چارچوبها و قوانین پنهان در مورد نوشتن آکادمیک را درک کنید ، موقعیت بهتری برای تصمیم گیری آگاهانه درباره آنچه می خواهید بنویسید - و چگونگی. که مرتباً به هم وصل می شود:

 توسعه هویت و صدا نویسندگی علمی

 برای بسیاری از محققان دکترا این پایان نامه اولین فرصتی است که از مقاله ها دور شود و خود را به عنوان یک مقام تأسیس کنند. به عنوان متخصص در موضوع خاص خود.

این اختیار بلافاصله برای اکثر مردم به وجود نمی آید. تلاش برای یافتن راهی برای نوشتن آکادمیک اغلب می توانید در صفحه به جملاتی که خیلی طولانی است خوانده شود و حاوی کلمات انتزاعی زیادی باشد که در کنار هم قرار گرفته اند. یک نویسنده آکادمیک کم اعتماد به نفس اغلب بیشتر از یک محقق معتبر بیشتر استناد و نقل می کند.

اما خبر خوب ساده تر نوشتن بیشتر و بیشتر اوقات - به ویژه اگر در ژانرهای آرام تری مانند قطعات مختلف ، نشریات حرفه ای و وبلاگ ها - باشد می تواند یک روش بسیار مفید برای عادت بیشتر به روند قرار دادن خود و ایده های شما در آنجا باشد. این همانطور که شما پایان نامه خود را می نویسید ، برجسته است. شما نوشتن را به صورت آزمایشی متوقف می کنید.

علاوه بر این ، نوشتن خارج از پایان نامه همچنین می تواند فرصتی را برای شما فراهم کند تا بتوانید با سبک های مختلف نگارش آزمایش کنید. چقدر توضیحات ممکن است؟ از کجا ، چگونه و چقدر می توانید از آنچه شرکت کنندگان می گویند استفاده کنید؟ آیا امکان استفاده از تصاویر و چندرسانه ای و نوشتن هنری بیشتر وجود دارد؟ چقدر می توانید با روشهایی که جمع بندی و طبقه بندی می کنید ، خلاق باشید؟ آیا تغییر ساختار یک آرگومان اشکالی ندارد؟ برای شما بهتر است که در وهله اول چیزهای زیادی بنویسید ، یا نه؟ اینها انواع سؤالاتی هستند که می توانید از طریق انواع مختلف نوشتار پاسخهای اولیه به آنها بیابید.

به عنوان مثال ، کنفرانس ها اغلب مکانهای خوبی برای امتحان رویکردهای جدید برای نوشتن هستند. می توانید از شما بخواهید و بازخورد دریافت کنید ، می توانید واکنش مخاطبان خود را به آزمایش متنی کنترل شده خود مشاهده کنید. فصل های کتاب معمولاً بسیار کمتر از مجلات هستند و می توانید با ساختار و همچنین با سبک متن کارهای بیشتری انجام دهید.

در حالی که هیچ یک از آزمایشهای متنی که می کنید ممکن است در پایان نامه به پایان نرسد - اگرچه خیلی خوب ممکن است - امتحان کردن موارد شما را ملزم می کند که در مورد انتخاب نوشتن که انجام می دهید صریح تر باشید. انتخاب به شما در توسعه صدا و اقتدار کمک می کند.

در توجه به نوع متنی که تولید می کنید و تغییرات احتمالی آن ، شما نه تنها به نوشتن خود عادت می کنید. شما همچنین خودتان را به عنوان یک نویسنده فکر می کنید و درمورد اینکه چگونه می خواهید خود و کارهایتان را ارائه دهید ، آگاهانه انتخاب می کنید. شما در مورد - و از طریق - ساختن مقاله خود تصمیم می گیرید. شما می توانید این نوع نویسنده و محقق باشید - یا آن. توجه شما تغییر می کند - شما از ایجاد نگرانی در مورد نوشتن خود به سمت تمرکز بر یافتن رضایت بخش ترین راه ها برای گفتن آنچه می خواهید می خواهید بروید.

بنابراین ، وقتی اطلاعات کنفرانس را بدست می آورید ، برای دریافت مقالات تماس بگیرید یا دعوت نامه ای برای نوشتن یک فصل کتاب همراه باشد ، سؤال کردن از خودتان مفید است:

آیا این نوشتار به من کمک می کند تا درباره نوشتن آکادمیک بیشتر بدانم؟ آیا این دعوت به این معنی است که برای خوانندگان جدید خواهم نوشت ، وارد مکالمات جدید می شوم و از کنوانسیون های جدید استفاده می کنم؟
آیا این نوشتار به من کمک می کند تا هویت و صدای علمی خود را بسازم؟ چه فرصتهایی برای امتحان کردن امکانات نوشتن جدید وجود دارد؟ این گزینه نوشتن چه گزینه جدیدی را برای من به عنوان نویسنده باز می کند؟
و اگر پاسخ ها تأیید کننده هستند ، شاید این فرصتی برای تألیف دانشگاهی باشد.

اما مطمئناً باید تمام این نوشتارها-بیش از یک چیز- در همان زمان مدیریت شود. بنابراین در قسمت سوم و آخر این مینی سریال ، هفته آینده کمی در مورد زمان و ابزار صحبت خواهم کرد.

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • مقاله نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی