آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

  • ۰
  • ۰

3993839577_75c8e503f6_o.jpg
نوشتن چندین چیز به طور هم زمان اغلب چند کاره خوانده می شود. این اصطلاحی است که من می توانم از آن بپرهیزم ، زیرا در یک عمل متمرکز است - "وظیفه". وظیفه سازی دو مشکل دارد - اول از همه ، واقعاً تفکر در مدیریت چندین فعالیت دانشگاهی را برجسته نمی کند . و تمرکز بر روی عمل به راحتی به فکر تکنیکها می رود. مانند برنامه ریزی. و برنامه ریزی

حالا اشتباه نکن من مخالف برنامه ریزی و برنامه ریزی نیستم. آنها مهم هستند و این احمقانه است که من بگویم که چنین نیستند. اما برنامه نویسی و برنامه ریزی بیشتری در نوشتن چندین چیز به طور همزمان وجود دارد. کارهای فکری زیادی وجود دارد. چند نوشتاری به همان اندازه - و همزمان با کار کردن - چند تفکر است.

تفکر همیشه در نوشتن آکادمیک نقش دارد. نوشتن فرایندی برای ایجاد حس و برقراری ارتباط با آن است. نوشتن نوعی مرتب سازی و ساختن افکار است - تکرار ایده ها ، تشدید استدلال. این تفکر نوشتن در بهترین زمانها دشوار است اما وقتی مستلزم تولید متون متنوع و همزمان باشد ، سخت تر می شود.

خبر خوب این است که می توان کار نوشتن-تفکر را در چندگانه با استفاده از یک ابزار بازتاب پشتیبانی کرد.

قبل از شروع کار کمی احتیاط کنید. این پست مانند دو مورد قبلی ، به ویژه برای محققان دکترا که در کنار مقاله بزرگ کتاب خود می نویسند- یا مقالاتی منتخب که پایان نامه خود را تشکیل می دهند- ارسال شده است. درک این نکته مهم است که دکترا توسط مقالات ، مانند کتاب بزرگ ، باید از همان ابتدا به عنوان یک پایان نامه ، یک کل منسجم تصور شود. نه مقالات اتمیزه ، بلکه یک متن کامل. اما این یک داستان دیگر است - کافی است که بگوییم در اینجا ، وقتی می گویم پایان نامه ، منظورم از مقطع دکترا است.

همانطور که پیشنهاد کردم ، نوشتن مواردی که برای حمایت از پایان نامه شما کمک می کنند بسیار مفید است. مواردی که به استدلال شما کمک می کند ، تجزیه و تحلیل خود را امتحان کنید ، به شما امکان می دهد با نوشتن خود چند خطرات را در پیش بگیرید.

و هنگامی که شما در حال نوشتن این متن ها در کنار متن های پایان نامه هستید ، می توانید آنچه را که من فکر می کنم به عنوان " سابقه نوشتن در حال اجرا " نیز بسازید . ضبط نوشتن در حال اجرا ممکن است یک سند واحد ، یک ژورنال دیجیتال یا آنالوگ یا توالی پرونده ها باشد که دارای یک نسخه برای هر یک در کنار متن است. ضبط نوشتن Running ابزاری است ، بله ، و یکی از فرآیندهای تفکر پشتیبانی می کند.

یک ابزار منعکس کننده تفکر - ضبط نوشتن در حال اجرا

اگر نوشتن را در کنار این پایان نامه به عنوان اتصال - آزمایش و تقویت - پایان نامه تحلیل و استدلال می فهمید ، سوابق Running Writing شما محلی برای پاسخ به سؤالات زیر است:

چه ایده هایی از این نوشتار اضافی برای پایان نامه مفید است؟
به نظر می رسد که این ایده ها با کدام داده ها / تجزیه و تحلیل / استدلالی بهتر کار می کنند؟
به نظر می رسد که در ایده های نوشتن چه ایده هایی جالب هستند اما شاید اکنون به بهترین شکل کنار گذاشته شوند؟
برای اینکه بتوانم این ایده ها / تحلیل / استدلال را در پایان نامه وارد کنم ، چه کار بیشتری باید انجام دهم؟
چه نکات جالب دیگری هنگام نوشتن این متن اضافی به ذهنم خطور کرد؟
اگر نوشتار را در کنار این مقاله به عنوان حمایت از پیشرفت قدرت و صدا بدانید ، Running Writing Record شما پاسخی به این سؤالات خواهد داشت:

این ژانر نوشتار با تز چگونه تفاوت دارد؟
چه چیزهای جدیدی را باید یاد گرفتم که درکنار نوشتن در این زمینه انجام دهم؟
چه آزمایش های نوشتن را انجام دادم؟ اینها چقدر "موفق" بودند و من از آنها چه یاد گرفتم؟
هویت و صدای نویسنده دانشگاه در حال ظهور من در نوشتارهای اضافی چه نشانه هایی دارد؟ آنها چیست؟ آیا اینها برای پایان نامه مفید هستند؟ چگونه می توانم اینها را توسعه دهم؟
چه نوع دیگری از نوشتن اکنون می تواند برای من مفید باشد؟
البته ثبت یک سابقه نوشتن در حال اجرا برخی از زمان ها را می طلبد. زیاد نیست و کاری است که می توان در انفجارهای کوتاه انجام داد. رکورد نوشتن نوشتن نوعی تأمل است که باعث تحریک نوشتن آزاد می شود و بنابراین می تواند به راحتی در فواصل نامنظم در طول و بعد از پایان نامه نوشتن و خواندن انجام شود.

در آنجا این همان چیزی است که باید در مورد مدیریت نوشتن چندین چیز به طور همزمان بگویم. خوب ، شاید نه همه.

من احتمالاً باید با گفتن چیزی درباره زمان ، این سریال کوچک را نتیجه بگیرم. اگر من این کار را نمی کردم ، اگر من فقط به دفترچه یادداشت همه چیز رائول پاچگو وگا یا بررسی نرم افزار مدیریت زمان Thesis Whisperer مراجعه کردم ، احساس فریب می کردید . من قصد ندارم آنچه را که آنها قبلاً گفته اند را تکرار کنم - اما بله ، من یک نکته کوچک از خودم را دارم. و این کمتر از ابزاری است و خیلی بیشتر در مورد طرز فکر که زیر نظر شما را به خوبی مدیریت می کند.

در تماس باش

بسیار مهم است هنگام مدیریت چندین کار نوشتن برای نگه داشتن ارتباط با همه آنها. هنگامی که شما باید در درجه اول روی یک بیت نوشتن تمرکز کنید ، راحت می توانید موقعیت مکانی خود را با دیگران از دست بدهید. نتیجه می تواند این باشد که وقتی بعد از کنار نوشتن خود را تمام کردید ، به یک پایان نامه بازگشتید که آخرین بار در مورد چند هفته یا چند روز قبل فکر کرده بودید.

شاید تعجب کنید که از کجا روی زمین شروع شود. چی شد؟ چی فکر میکردی؟ این ممکن است مدتی طول بکشد تا به یاد بیاورید که در کجا بوده اید ، برای برگشتن مراحل پایان نامه خود و انتخاب فعالیت و تفکر خود را دنبال کنید. با اجتناب از نوشتن سریال ، تولید یک چیز بعد از دیگری می توانید از این اتلاف وقت جلوگیری کنید. شما می توانید کارها را بر روی چندین کار حفظ کنید - اکثر دانشگاهیان مجرب این کار را انجام می دهند.

نوشتن بیش از یک چیز به یکباره به معنای اختصاص زمان برابر به همه چیز نیست. این ممکن است به سادگی به معنای انجام کمی خواندن روزانه برای یک پایان نامه یا مقاله در هنگام نوشتن مقاله کنفرانس باشد. این ممکن است به معنای انجام روزانه کمی تجزیه و تحلیل داده ها هنگام نوشتن یک فصل کتاب باشد. این ممکن است به معنای انجام کمی نوشتار رایگان در مورد رویکردهای احتمالی بحث شما هنگام تجدید نظر در مقاله ای باشد. انجام کاری هر روز شما را با این پایان نامه درگیر می کند. این بدان معناست که فراموش نمی کنید کجا بودید.

رویکرد Keep In Touch البته به این معنی است که شما باید هر روز ، هفته و ماه را به عنوان رشته های مداوم فعالیت فکر کنید. خواندن ، تجزیه و تحلیل و نوشتن برای پایان نامه وجود دارد ، و خواندن ، تجزیه و تحلیل و نوشتن برای متون دیگر وجود دارد. گاهی اوقات فقط کارهای پایان نامه وجود خواهد داشت ، و در بعضی مواقع کار پایان نامه کوچک می شود تا راه را برای نوشتار دیگر فراهم کند.

و فعالیت های پایان نامه از بین نمی رود. آنها همچنان ادامه دارند ، البته در شکاف های زمانی کوچکتر. شما در پایان نامه کار می کنید و همیشه می دانید کجای آن هستید. (و مطمئناً فعالیتهای منظم دیگری نیز وجود دارد که باید در آن متناسب باشید ، اما من مطمئن هستم آنچه را که من می گویم در اینجا دریافت می کنید.

به طور خلاصه ، مهم است که استراتژی KIT را با هم جمع کنید زیرا این یک کلید اصلی برای حفظ همه رشته های مختلف است. و تحت کنترل.

و اکنون در اینجا وجود دارد - دو سؤال من برای نوشتن چندین چیز به طور همزمان - در زمان و ابزار ابزار - یک رکورد در حال نگه داشتن برای تأمل در مورد ارتباط و یادگیری نگه دارید ، و استراتژی Keep in Touch خود را برای مدیریت نوشتن بیش از یک چیز حفظ کنید و یک بار

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • مقاله نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی