آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

  • ۰
  • ۰


نوشتن نتیجه گیری برای پایان نامه کار سختی است. این اغلب بد انجام می شود . و این موضوعی است که محققان دکترا معمولاً از آنها خواسته می شوند تا کارهای بیشتری را انجام دهند. به هیچ وجه آنچه آنها / شما نیاز دارید نیست.

نوشتن نتیجه گیری مهم است. نتیجه گیری این است که آخرین موردی که کنکور قبل از نوشتن گزارش خود می خواند ، و می تواند نگرش آنها به کل پایان نامه را شکل دهد.

اگر به نظر می رسد که محقق نتیجه گیری نکند ، آنچه را که در واقع به دست آورده اید ، گول می زند ، سپس آزمایش کننده گزارش خود را می نویسد که فکر می کند این تحقیق ناقص است. آنها تصمیم می گیرند که هدف از زنده بودن این است که آیا محقق می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. آیا آنها واقعاً مواد دکتری دارند یا هنوز آماده می شوند؟ آیا پایان نامه اثری در حال انجام است یا یک متن کامل؟

اهره ترجیح می دهید اینگونه نباشد. شما ترجیح می دهید که آزمایش کننده به گزارش آنها و فکر شما بگذرد که شما پزشک هستید ، نزدیک شوید ، و مهم این است که موضوع در مورد موضوع و تحقیق باشد. بله ، شما واقعاً لازم است تا آخرین تأثیر را ایجاد کنید.

اما لحظه ای برای برداشت. نتیجه گیری پایان نامه به طور کلی:

سوال را مجدداً مطرح می کند
خلاصه اجمالی از پاسخ (ها) و چگونگی تولید آن را ارائه می دهد ( من این کار را کردم و تحلیل من نشان داد 1 ، 2 ، 3 و من استدلال می کنم که این ...). نویسنده معمولاً خاص بودن تحقیق را در اینجا نیز تأیید می کند (که گاه محدودیت ها نیز نامیده می شوند.)
نشان می دهد که چگونه پژوهش به ادبیات کمک می کند ( سهم تحقیق a ، b ، c است )
در مورد پیامدهای بحث می کند ( نتایج می تواند منجر به تحقیقات بیشتر در مورد ، تغییر در سیاست / عمل مانند .. ) شود. پیامدهای منطقی ناشی از خاص بودن مطالعه و نتایج حاصل از آن است - آنها به سؤالاتی که مطالعه باز می شود ، اشاره می کنند ، آنچه نتایج به تفکر فعلی و عمل به موضوع می گوید.
ساده به نظر می رسد سر راست اگر چنین است ، چرا مردم نوشتن نتیجه گیری را خیلی سخت می دانند؟

خوب ، گاهی اوقات مردم به محض رسیدن به پایان ، به سادگی کلمات را از دست می دهند. آنها به اندازه کافی فضای کافی برای گفتن آنچه در گذشته باید گفته شود ، اجازه نداده اند. نوشتن نتیجه گیری به معنای بازگشت و ایجاد فضایی برای متن بیشتر است - و آنها آماده نیستند که این کار را انجام دهند. آنها چیزی را می نویسند که متناسب با تعداد کلمات باشد ، نه چیزی که کار را انجام دهد. بنابراین ، عمل اصلی 1 - در پایان مجاز به کلمات باشید.

و گاهی اوقات مردم به پایان رسیده اند. آنها هر لحظه را برای جمع آوری نتایج صرف کرده اند و فکر می کردند نتیجه گیری آسان خواهد بود و به هیچ وجه وقت نمی برد. اینطور نیست نتیجه گیری به زمان و تفکر زیادی نیاز دارد. بنابراین اقدام اصلی دو - ALLOW TIME .

دلیل این است که نوشتن نتیجه گیری به دو عمل مهم دیگر نیاز دارد:

3. قدم از تحقیقات بروید.

نوشتن نتیجه گیری ، شما را مجبور می کند تا در پایان نامه فاصله داشته باشید. به جای دیدن جزئیات هر فصل ، شما باید کلیت آن را بگیرید. شما به یک ارزیابی انتقادی نگاه می کنید که کارهایی که انجام داده اید به آن اضافه می شود. شما این تصور را می فرمایید که وقتی تصور می کردید این پروژه چیست ، چرا مهم بود و چگونه به پیش می رفت. شما به سوال هدف و اهمیتی که در ابتدای پروژه و پایان نامه داشتید باز می گردید. برای استفاده از کلیشه ، نتیجه گیری اینجاست که شما از قرار گرفتن در وسط درختان حرکت می کنید - به اندازه کافی دور می شوید تا جنگل را ببینید.

و بیرون آوردن سر خود از مضراب ها لزوماً کاری آسان یا سریع نیست. مدتهاست که در قسمت جزئیات گیر کرده اید. شما نتایج را تجزیه و تحلیل کرده اید و می نویسید و حرکت برخی اوقات بسیار سخت است. می توانید بگویید که آیا شما در حال غرق شدن در جزئیات هستید ، اگر ، وقتی کسی از شما سؤال می کند که در تحقیقات خود چه چیزی پیدا کردید ، جواب شما بسیار طولانی و مفصل است و کوتاه نیست ، خوشبو کننده و تا حدی. این همان نکته ی کوتاه و کوتاه است که برای نوشتن نتیجه گیری باید پیدا کنید.

اگر یک تمرین پایان نامه سه دقیقه‌ای را برای خود و بهترین همراهان تحقیق خود ترتیب دهید ، ممکن است شما نتیجه نهایی را بدست آورید. این می تواند به ساخت مجموعه ای از اسلایدهای پاورپوینت کمک کند ، یکی برای هر حرکت در نتیجه. این می تواند به شما کمک کند تا شخصی از شما سؤال حیاتی بپرسد - عناوین مربوط به تحقیقات خود را به من بدهید - و هربار که شروع به حفر کردن کنید خیلی متوقف می شوید. این می تواند به تمرین پاسخ دادن به یک معاینه خیالی که می گوید So What Now What چیست کمک کند.

کنار گذاشتن تحقیقات لازم است اما کافی نیست. شما همچنین باید:

4. نظر را در نظر بگیرید.

نوشتن نتیجه گیری به این معنی است که شما باید موضع کارشناس را فرض کنید. این جعلی نیست ، زیرا در پایان پایان نامه شما بیشتر از هر کس دیگری در مورد موضوع خود می دانید. شما در مورد تحقیقات بسیار خاص خود ، انبوهها را می دانید. و شما می توانید این مسئله را بدانید که به راحتی می توانید در مورد همه موارد تحقیق و پژوهش های خارجی صحبت کنید. با این حال ، شما باید آنچه را در پس تفاهم تفصیلی ، آن اقتدار ، در نوشتن قرار دهید. این بدان معناست که از شخصی که در حال حاضر پزشک است ، استفاده کنید و از طرف دیگران این مهارت را پیدا می کند که بتواند دانش خود را در مورد موضوع صحبت کند.

و امتحان کننده می تواند به راحتی ببیند که محقق دکترى در انتخاب این مقام از کجا امتناع دارد. نتیجه گیری کوتاه و مبهم است. در مواردی که سهم مشخص شده باشد ، آن را زیر نظر گرفته یا بیش از حد عمومی می کند. در مورد کارهایی که این تحقیق انجام نداده است ، بیش از حد دلپذیری ، شستشوی بیش از حد دست ، بیش از حد پاکسازی گلو قبل از رسیدن به تردید وجود دارد.

محققان دکترا که با گرفتن سمت (متخصص) تلاش می کنند غالباً در مورد تمام راه هایی که پایان نامه آنها می تواند سهم داشته باشد ، فکر نکرده اند. آنها کار ادبیات خود را قبول می کنند ، روش هایی که آنها روش ها را تطبیق می دهند ، مشکلات خاص رویه ای و یا اخلاقی که با آنها سروکار داشت - آنها به دنبال موضوعات بالقوه مورد علاقه پژوهشگران دیگر نیستند. آنها تردید می کنند که تحقیقاتشان سؤالاتی را مطرح می کند ، یا با چیزی متناقض است ، یا چیزی را پیدا می کند که هیچ کس دیگری ندارد. آنها صاحب جدید بودن کارشان نیستند.

محقق دکتری آزمایشی باید قدم بگذارد. و این جایی است که ممکن است کمی نقش آفرینی در آن مرتب باشد. از سرپرست خود بخواهید که پایان نامه هایی را به شما نشان دهد که نتیجه گیری خوبی دارد. به حرکات بلاغتی که این نویسندگان انجام می دهند نگاه کنید. از برخی از اسکلتهای جمله استفاده کنید تا روش هایی را که این نویسندگان نتیجه گیری خوب استدلال نهایی ، خلاصه و ادعاهای خود را مرحله بندی می کنند ، بیان کنید. تمرینات پایان نامه ، مکالمه و پاورپوینت سه دقیقه ای را که بر "صدای" محقق شما متمرکز است ، تکرار کنید. ضبط کنید که جواب سه دقیقه ای را می دهید - آن را رونویسی کنید و سپس ویرایش کنید. سرعت-ادعاهای خود را در پنج دقیقه بنویسید. متن را مرور کنید و ببینید که آیا می توانید آنرا تقویت کنید .

بنابراین وجود دارد. چهار عمل که می تواند در نتیجه گیری از پایان نامه به شما کمک کند. چهار تا برای یک حس خوب ماندگار و ماندگار.

اجازه برای کلمات. اجازه دهید برای زمانی که طول می کشد. قدم از تحقیق فاصله بگیرید. موقعیت را بگیرید.

سایر پست های مرتبط با نتیجه گیری

سهم دکترا چیست؟

چگونه یک کنکور پایان نامه را می خواند

نتیجه گیری در مکان

برای مشخص کردن مشارکت از تفسیر متا استفاده کنید

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • مقاله نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی