آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

  • ۰
  • ۰


شاید شما از فکر کردن پنهانی در مورد گرفتن کتاب از آن پست های وبلاگ که می نویسید ، پناه برده اید. من فکر می کنم در مورد آن نیز ، گاهی اوقات ، به عنوان petter در حال حاضر چندین کتاب به ارزش کلمات است.

خوب ، قبل از شروع برنامه ، ارزش این را دارد که فقط به وبلاگ نویسی و نوشتن کتاب فکر کنید. آنها چه مشترکاتی دارند؟ چگونه ممکن است آنها متفاوت باشند؟ چه نوع کتابی را در ذهن دارید؟

4950852061_35291ce2a9_b.jpg
آیا اگر فن آوری در دسترس او بود ، ونس پاکارد وبلاگ می خواهد؟

برخی از وبلاگ نویسان مجموعه ای از محبوب ترین پست های خود را برای ایجاد کتابهای الکترونیکی سریع جمع می کنند. چنین کتابهای الکترونیکی از وب سایت آنها قابل بارگیری است ، و یا کاملاً رایگان هستند و یا با هزینه بسیار کمی فروخته می شوند. در نشریات مبتنی بر وبلاگ ، وبلاگ نویسان ممکن است پست ها را مرتب کرده و به آنها سفارش دهند - اما در اصل آنچه شما می کنید مجموعه ای از قطعات کوتاه است که بعضی از آنها ممکن است قبلاً خوانده باشید.

اما مجموعه مناسب است. این مشکل جستجو و شکار از طریق وبلاگ و کتاب الکترونیکی را برای شما به ارمغان می آورد چیزی است که می توانید در دسک تاپ یا خواننده خود ذخیره کنید و به راحتی به آن مراجعه کنید. این کتابهای الکترونیکی بلاگ Quickie معمولاً برای خوانندگان وبلاگ موجود (و شاید دوستان آنها) در نظر گرفته شده است. خواننده وبلاگ مستقر ، با دانستن اینکه چه چیزی کسب خواهد کرد ، کتاب را بارگیری و خریداری می کند. و به همین دلیل ، آنها عموماً اردوگاه های شاد هستند.

این کتابهای راحتی البته تنها کتابهایی نیستند که دانشگاهیان می خواهند تولید کنند ، یا خوانندگان دانشگاهی می خواهند بخوانند. ممکن است از شما سؤال شود که آیا پست های وبلاگ می توانند چیزی غیر از کتاب راحتی fastie را پشتیبانی کنند.

اگر به وبلاگ نویسی و کتاب نویسی فکر می کنید ، ارزش دارد کمی وقت صرف تفاوت های میانگین وبلاگ دانشگاهی دانشگاهی خود را ، چه به صورت کتاب الکترونیکی و چه در آن ، و اصلی ترین مونوگرافی دانشگاهی کنید. در اینجا چند نکته اساسی برای تفاوت وجود دارد.

وبلاگ دانشگاهی متوسط ​​شما    میانگین مونوگرافی دانشگاهی شما
یک پست مینی استدلال یا روایت خاص خود است. این یکپارچگی بلاغی خاص خود را دارد.    کتاب دانشگاهی متوسط ​​شما یک استدلال یا روایتی بزرگ است که از چندین مباحث یا روایات کوچک تشکیل شده است - حرکات - به ترتیب منطقی.
یک تفسیر متا قوی وجود دارد که تداوم بین هر یک از حرکات را تعیین می کند.

یک پست وبلاگ معمولاً کوتاه و متمرکز بر یک ایده است. ممکن است سلسله بحث ها اذعان شود اما به طور کلی قادر به تعقیب در هر عمق و جزئیات نیستند.    یک فصل کتاب معمولاً 5K کلمه یا بیشتر است. این طول بدان معنی است که نویسنده این فضای را دارد که با ایده های ظریف و متفاوتی با ایده ها برخورد کند.
در حالی که یک فصل معمولاً به یک نکته کلی می پردازد ، موضوعات زیر را نیز دارد. موضوعات زیر در یک فصل به پایان نمی رسد بلکه ادامه دارد ، احتمالاً برای کل کتاب.

فصل های کتاب معمولاً ایده ها را با جزئیات تفسیر می کنند ، تفسیرهای مختلفی ارائه می دهند. آنها بحث و گفتگو می کنند. فصل ها می توانند با پیچیدگی ها مقابله کنند.

بیشتر پست های وبلاگ به منظور ارجاع به آثار علمی از لینک های پیوندی استفاده می کنند بلکه برای برقراری ارتباط با سایر مواد آنلاین نیز ارتباط برقرار می کنند.    کتاب دانشگاهی متوسط ​​شما حتی در نسخه های دیجیتال از یک سیستم مرجع استاندارد دانشگاهی و لیست مرجع استفاده می کند. اینها ممکن است دارای لینکهای ارتباطی باشند ، اما در حال حاضر انتشار کتاب تمایل دارد تا از فرصتهای ارائه شده توسط وبلاگها عقب نماند.
بسیاری از پست های وبلاگ به سبک نسبتاً غیررسمی نوشته شده اند. آنها از واژگان استفاده می کنند که در جایی بین گفتار دانشگاهی و گفتار روزمره قرار دارد. احکام به شدت افزایش می یابد. آنها در سمت کوتاه تر قرار دارند. وبلاگ ها غالباً از زبان عامیانه ، یادداشت ها استفاده می کنند ، به منابع فرهنگ رایج تری می پردازند و بیشتر از آنچه توسط خوانندگان کتاب های دانشگاهی قابل تصور است ، مشاجره می کنند. وبلاگ نویسان اغلب به خواننده خطاب می کنند - شما.    نثر آکادمیک تمایل دارد از تنش های منفعلانه ، اسمی شدن و جملات طولانی تر از سایر شکل های نوشتاری استفاده کند. مسلماً ، بیشتر آنچه که به عنوان آکادمیک به حساب می آید بیشتر از این که مطلوب باشد ، انجام می دهد. حالت آدرس تمایل به رسمی تر شدن دارد ، ضمیر شخص دوم (شما) را از بین می برد و از اولین (من ، من ، ما) آگاهانه و با دقت استفاده می کند. برخی از "سبکهای" دانشگاهی هر چیزی را که ممکن است "بصورت غیر طبیعی" تلقی شود ممنوع می کند.
وبلاگ نویسان فصلی تمایل دارند "صدای" قوی ای داشته باشند. آنها به مرور زمان هویت بلاگر ایجاد می کنند. آنها در مورد خود صحبت می کنند تا بتوانند ارتباطات انسانی با خوانندگان برقرار کنند.    برخی از نویسندگان دانشگاهی "صدای" قوی دارند و یک حضور شخصی متنی را ایجاد می کنند. با این حال بسیاری از آنها در متن خود لحظه ای خاموش هستند.
پست های وبلاگ اغلب از تصاویر به عنوان راهی برای برقراری اطلاعات اضافی استفاده می کنند.    ناشران کتاب های دانشگاهی تمایل به محدود کردن استفاده از تصاویر دارند. آنها می گویند هزینه.
بیشتر وبلاگ نویسان موفق خوانندگان خود را می شناسند. وبلاگ آنها ممکن است در ابتدا با توجه به افراد خاصی طراحی نشده باشد ، اما با گذشت زمان ، وبلاگ نویسان این احساس را دارند که برای چه کسانی می نویسند.    نویسندگان کتاب های دانشگاهی این حس را دارند که برای چه کسانی می نویسند ، اما این غالباً کاملاً پراکنده است.
وبلاگ ها غالباً به ایجاد یک جامعه مورد علاقه که صرفاً دانشگاهی نیست ، می رسند و به آنها کمک می کنند.    کتب دانشگاهی به طور کلی برای یک خواننده آکادمیک نوشته می شود ، اگرچه چند کتاب دانشگاهی وجود دارد که به "محبوب" منتقل می شوند.
تمایل به وبلاگها در ظرفیت های طراحی آنها محدود است - قلم ها ، ستون ها و غیره. با این حال ، وبلاگ ها قادر به استفاده از تصویر متحرک ، صدا ، زوم ، حاشیه نویسی و غیره هستند. این ویژگی ها فرصت های خاصی را برای وبلاگ نویسان ایجاد می کند.    صفحه چاپی قابلیت طرح بندی های خاص را دارد - استفاده از جعبه های شکستنی ، چند ستون ، پاورقی ، تنوع تایپی ، استفاده از فضای سفید و غیره. این ویژگی های طراحی فرصت های خاصی را برای نویسندگان ایجاد می کند.
وبلاگ ها سریع می نویسند و می توانند بلافاصله به ایده های جدید ، رویدادها یا گفتگوها و مباحثات پاسخ دهند.    کتابها مدتی طول می کشد تا با هم جمع شوند. در حالی که هم اکنون ناشران می توانند به صورت تقاضا چاپ کنند ، و زمان از نسخه خطی به مطبوعات می تواند بسیار کوتاه باشد ، معمولاً چنین نیست. کتابها همچنین به نظر می رسد که ماندگاری طولانی دارند و به همان سرعتی که بلافاصله پاسخگو نیستند ، تاریخ ندارند.
وبلاگ ها معمولاً رایگان هستند.    هزینه کتابهای دانشگاهی. چگونه آنها هزینه می کنند.
برخی از وبلاگها خوانندگان زیادی دارند.    تعداد کمی از تک نگاری های دانشگاهی فروش زیادی دارند. (و برخی از فروش ها اکنون ممکن است نه تنها از طریق رسانه های اجتماعی بلکه از طریق رسانه های اجتماعی نیز انجام شود.)
البته همه اینها نیست. اما این اختلافات نشان می دهد که میانگین خواننده دانشگاهی شما به یک کتاب دانشگاهی می رود و انتظار دارد چیزی که مطابق سنت های عرفی و انضباطی باشد ، باشد - نتیجه نهایی این است که آنها فکر می کنند یک استدلال یا روایتی پیچیده و مشهود را پیدا می کنند که از طریق آنها راهنمایی می شوند. توسط یک نویسنده معتبر مجموعه ای از پست های وبلاگ را نمی خواهد این کار را بدون کمی بیشتر کار بر روی آنها انجام می شود را انجام دهد.

وبلاگ برای رزرو

بنابراین چه نوع کار ممکن است لازم باشد برای تبدیل یک کتاب - پست های وبلاگ - به کتاب دیگر؟

خوب برای مبتدیان ، ساخت پست های جدا شده منسجم و متصل. خواننده را نمی توان برای پر کردن شکاف بین پست ها ، این موارد را باید ایجاد کرد.

و اجازه بحث و پیچیدگی را می دهد. خواننده احتمالاً می خواهد در زمان خواندن چیزی ، بیش از آنکه در یک پست بعدی باشد ، ظرافت بیشتری را ببیند.

حضور در ارجاع. وبلاگ نگار مجبور است کاری با همه این لینک ها انجام دهد.

و چگونه می نویسند .. چه نوع صدا و سبکی نویسنده را می خواهند اتخاذ کنند. آیا آن حقایق ، شعارها و شعارها و سخنان صریح (بله اعتراف می کنم که من مقصر همه اینها هستم) واقعاً در یک کتاب دانشگاهی خوب است؟ و گرامر - اوه گرامر ، تجربه شخصی من در مورد کار کردن با پست های وبلاگ در یک کتاب نشان می دهد که توجه زیادی به گرامرهای گرامری نشان می دهد که وقتی در حال خاموش کردن پست ها بودم ، دلم برایم تنگ شد. (نوشتن من با سرعت بالا و ویرایش ناچیز پست های وبلاگ بسیار واضح است.)

در اینجا به سه روش فکر می کنم در مورد روابط بین وبلاگ ها و کتاب ها.

پست های وبلاگ  مواد اولیه ای است که می توان برای کتاب بیشتر کار کرد و روی آن کار کرد. باربارا و جدیدترین کتاب من ، نوشتن شما Detox ، فقط همین بود. ما ایده های زیادی را از گشت و گذار گرفتیم ، با آنها زیاد جنگیدیم و کمی بیشتر به آن افزودیم.

یک وبلاگ می تواند راهی برای انجام برخی ایده ها باشد تا اینکه در قالب کتاب ارائه شود. وبلاگهای تحقیق من   اغلب این کار را انجام می دهند.

وبلاگ ممکن است راهی برای گسترش کتابی باشد که از قبل نوشته شده است . بدین ترتیب این وبلاگ شروع شد ، به عنوان روشی برای انجام بخش هایی از نوشتارهای آموزشی که بیش از حد برای یک کتاب دیگر تکه تکه شده بودند ، اما بر آنچه در کتابهای قبل وجود داشت گسترش یافت.

اما وبلاگ ها کتاب در انتظار نیستند

من از این واقعیت بسیار آگاه هستم که برخی فکر می کنند که وبلاگ نویسی نوعی نوشتن مقاله در دانشگاه است. به زبان ساده و کاربردی برای من ، این بدان معنی است که این وبلاگ به اندازه کتابهای دانشگاهی یا مقالات ژورنال من اهمیتی ندارد. و این که بهتر است وقت خود را صرف نوشتن کتاب و مقاله بیشتر کنم.

فکر می کنم این مزخرف است.

وبلاگ ها نوشتن خودشان هستند. آنها همان کارها را با کتاب انجام نمی دهند. آنها به همان روش کار نمی کنند. آنها ممکن است مکمل یک کتاب یا مقاله آکادمیک باشند ، اما متفاوت هستند.

یک وبلاگ مکانی برای رها کردن چیزهایی نیست که آن را منتشر نکردند. یک وبلاگ لازم نیست ابزاری برای رسیدن به یک پایان نامه برتر و معتبر تر از مونوگرافی باشد. (این وبلاگ آرزو نمی کند که یک کتاب باشد حتی اگر نگران بزرگ شدن آن باشم حتی برای من حتی یادآوری آنچه در آن است.)

در بهترین حالت ، وبلاگ ها بیش از سود مفید هستند ، خلاق هستند. آنها شکل هنری کوچک خودشان هستند. وبلاگ یک وبلاگ است ، یک وبلاگ است. حتی وبلاگ های دانشگاهی.

 

اعتبار تصویر: ایالت پن . ونس پاکارد (نشسته) هنگام امضای کتاب.

 

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • مقاله نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی