آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

  • ۰
  • ۰

Scopus چیست؟
اگر در مورد Scopus سؤال دارید ، می توانید Scopus را به عنوان یک بانک اطلاعاتی کتابشناختی متشکل از خلاصه ها و منابع مربوط به مقالات علمی و مقالات تحقیق توصیف کنید. این شامل میلیون ها کتیبه از ناشران محبوب در سراسر جهان است. Scopus همچنین گسترده ترین پایگاه داده از نشریات و مراحل کنوانسیون است. این یک خلاصه مفصل از نتایج نظرسنجی های جهانی انجام شده در رشته های مهندسی ، پزشکی ، مطالعات جامعه شناسی و سایر اقدامات تحقیقاتی نوآورانه از زمینه های مختلف است. Scopus یک بانک اطلاعاتی است که به دنبال ایندکس سازی توسط میلیونها محقق ، دانشمند و محقق در سراسر جهان است ، دلایلی که در زیر به تفصیل ذکر شده است.

مزایای نمایه سازی در Scopus
به عنوان یک مبتکر ، اگر می خواهید درک کنید که آیا گزارش توزیع شده شما در Scopus گنجانیده شده است ، بسیار مفید است بدانید که شاخص scopus چیست و همچنین قبل از ارائه کار خود به یک ژورنال یا نشریه شرایط و قوانین را در نظر بگیرید. اگر به آنچه که مجله های نمایه شده از Scopus است ، کنجکاو هستید ، درک این نکته ضروری است که به نظر می رسد انتشارات ایندکس نسبت به مجلات غیر نمایه شده دارای ماهیت عینی بیشتری هستند.

Scopus با اجازه دادن به محققان اجازه می دهد که کار خود را در مقیاس جهانی اعلام کنند ، تضمین اعتباربخشی خاص و تشویق ارتقاء شغلی ، به گسترش "کلمه" در مورد نتایج تحقیقاتی بی وقفه شما
کمک می کند.
به دست آوردن شهرت در انجمن علمی جهانی علمی
، از زمان آغاز به کار در سال 2004 ، یک بررسی دقیق از عواقب تحقیقات تجربی جهانی در همه زمینه ها فراهم کرده است. این نتایج نتایج برجسته جمعی ، تحقیقات برتر و تحقیقات تحقیقاتی پیشرفته را روی یک بستر واحد ترسیم می کند.
Paves The Way برای فرصت های همکاری همکاری
Scopus با نمایش تخصص شرکای مهم و متخصصان بدیهی صرفاً در شایستگی و کیفیت کار تحقیقاتی و مطالعات تجربی خود همکاری می کند. این به متخصصان برتر که به افراد نیازمند همکاری هستند ، کمک می کند تا به راحتی با افرادی که پتانسیل عظیمی در زمینه / زمینه های تحقیق و مطالعه خود دارند ، ارتباط برقرار کنند.
تقویت یکپارچگی شرکت شما
کسانی که دستور بررسی شرکت خود را می دهند با آزمایشات مهمی از جمله نحوه انتظار در نوک یک دایره آزمایش در حال رشد ، شکل دادن به شخصیت در برنامه های پیچیده و تعیین مناسب بودن وضوح در مشاهدات مواجه هستند. از آنجا که اینگونه محاکمات در سازمانهای مدرن به طور فزاینده ای دشوار می شوند ، اسکوپوس نجات پیدا می کند.
کمک به دستیابی به تأمین اعتبار / تأمین اعتبار لازم
انتشار مقاله ای در ژورنال مشهور با فهرست جهانی مانند Scopus شانس را برای نویسنده / محقق مربوطه برای به دست آوردن اعتبار و بودجه بحرانی بسیار غنی می کند.
آیا باید در اسکوپوس به ایندکس بپردازم؟
بیشتر انتشارات فهرست شده یا فهرست شده در Scopus هیچگونه هزینه ای برای انتشار ندارند. با این حال ، آن دسته از انتشاراتی که هزینه یا هزینه‌ای را اعمال می کنند ، عمدتا انتشارات دسترسی آزاد هستند. این هزینه ها همچنین می تواند در Scopus نوسان قابل توجهی داشته باشد. انتشارات محبوب به طور معمول نوار بسیار غیر معمولی را از نظر کیفیت تحمیل می کنند ، اما هیچ هزینه پردازشی را تحمیل نمی کنند ، در حالی که سایر نشریات می توانند مبلغ حداکثر 5000 دلار را تحمیل کنند. بیشتر.

چگونه می توانم استنادات خود را در Scopus بررسی کنم؟
پس از دسترسی به وب سایت Scopus ، باید مراحل قدم به قدم برجسته زیر را دنبال کنید تا استنادهای آنها را بررسی کنید.

در لیست کشویی امکانات جستجوی اولیه موجود ، گزینه ای با عنوان "عنوان منبع" را انتخاب کنید. سپس عنوان مقاله / مقالات خود را تایپ کرده و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.
در صورت نیاز می توانید نتایج خود را فیلتر کنید تا فقط مجلات مورد نظر خود را جستجو کنید. برای انجام این کار ، کادر سمت راست این عنوان را علامت بزنید و گزینه "Limit To" را انتخاب کنید.
از فهرست پایین به فهرست نتایج بروید و کادر "انتخاب همه" را انتخاب کنید. پس از این ، بر روی گزینه "Show Views Listed By" کلیک کنید که در سمت راست این کادر مشاهده می شود.
لیست بعدی مقالاتی که نمایش داده می شود شامل همه مواردی است که عنوانی را در عنوان ژورنالی که شما جستجو کرده اید به استناد آورده است.
تعداد استنادها فقط تعداد مواردی را شامل می شود که انتشار مقاله در Scopus در مقالات مجله ای که توسط Scopus پخش شده است ، ذکر شده است.
توجه به این نکته ضروری است که Scopus شامل منابع کلیه انتشارات موجود در جهان نمی باشد.

اگر شما یک دانشمند ، محقق ، کارشناس حوزه یا محقق هستید که علاقه دارید در کنفرانس های سطح بالا که قرار است در حوزه شما برگزار شود ، شرکت کنید ،

در مورد آخرین پیشرفت ها بیاموزید ،
شبکه با همسالان و دیگر متخصصان برجسته ،
برای به دست آوردن فرصت های شغلی / مشاغل ، و غیره ،

 

Scopus چیست؟

 

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • مقاله نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی