آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

  • ۰
  • ۰

Grammarly ابزاری مفیدی است که متقاضیان شغل ، نویسندگان و سایر متخصصان را قادر می سازد تا مستندات خود را برای دستور زبان و هجی اصلاح و ویرایش کنند. گرامر بیش از 250 نوع خطای املایی ، گرامر و نگارشی را بررسی می کند و کاربرد واژگان را تقویت می کند. هم نسخه وب و هم نسخه ای که با MS Word ادغام می شوند در دسترس هستند.

گرامرلی فراتر از ابزارهای سنتی ارائه شده از طریق سیستم عامل های Word و Email است و به کاربران اجازه می دهد ورودی ویرایش را بر اساس شش سبک مختلف نوشتاری انتخاب کنند: مشاغل ، دانشگاهی ، گاه به گاه ، فنی ، خلاق و عمومی.

محاکمه رایگان دستور زبان
شما می توانید با کپی کردن و چسباندن متن خود در یک جعبه در وب سایت ، گرامرلی را به صورت رایگان امتحان کنید. همچنین اگر می خواهید تمام ویژگی های گرامرلی را که در نسخه پرداخت شده گنجانده شده است ، یک آزمایش آزمایشی هفت روزه نیز برگزار می شود.

نسخه وب
در نسخه وب ، کاربران یک سند را در یک جعبه ویرایش می چسبانند ، سبک آن را تعیین می کنند و برای شروع روند بر روی "شروع بررسی" کلیک می کنند.

افزونه MS Word و Outlook
Grammarly Plug-in برای مایکروسافت آفیس چک کردن هجی و دستور زبان را به Microsoft Word و Outlook اضافه می کند. پس از بارگیری برنامه ، هنگامی که بر روی نقد و بررسی روی  Word کلیک می کنید ، Grammarly Wizard را مشاهده خواهید کرد  . روی گزینه Check کلیک  کنید  و سپس سبک نوشتن مورد نظر خود را برای استفاده از Grammarly انتخاب کنید.

چگونه کار می کند
به سند شما نمره کلی داده می شود ، و تعداد مشکلات و خطاها پیدا می شود. سپس شما در یک سری از مشکلات گرامری احتمالی قرار می گیرید ، یک بار. توضیحات کوتاه و طولانی توسط سیستم برای هر مسئله دستوری که مشخص شده است ارائه می شود.

نمونه هایی از دستور زبان صحیح در این توضیحات آورده شده است. در برخی موارد ، گزینه های متن بندی خاص توسط سیستم پیشنهاد می شود. در موارد دیگر ، کاربر برای ایجاد تغییرات خاص باقی مانده است. در صورت موافقت با تغییر توصیه شده ، گزینه ای برای چشم پوشی از یک مشکل احتمالی وجود دارد.

غلط های غلط ، همراه با لیستی از هجی های جایگزین ذکر شده است. دستی سرقت ادبی چک می تواند کمک به نویسندگان برای شناسایی هر گونه محتوای سهوا اقتباس شده است. سیستم متن مشابهی را که در جای دیگر وجود دارد ، نشان می دهد و استنادهایی را ارائه می دهد که می توانند برای مشروعیت بخشیدن به متن مورد نظر درج شوند.

یک جستجوگر مترادف در دسترس است که به کاربران امکان می دهد جمله های اختیاری را انتخاب کرده و از تکرار خودداری کنند. همچنین توضیحات مربوط به تغییرات پیشنهادی ، همراه با اطلاعاتی که در مورد چه نوع اشتباهی مرتکب شده اید ، ارائه می دهد.

در بعضی مواقع ، ممکن است نکته‌ای را که شما سعی در ایجاد آن دارید درک نکنید. اما ، در این موارد ، می تواند به روشن شدن نوشتار شما کمک کند.

قیمت گذاری
دانلود نرم افزار grammarly یک آزمایش رایگان 7 روزه را ارائه می دهد. همچنین ، کاربران می توانند متن مورد نظر خود را در جستجوگر مبتنی بر وب Grammarly کپی و جایگذاری کنند تا در هر زمان به صورت رایگان امتحان شود.

گرامر به صورت اشتراکی با برنامه های ماهانه و سالانه در دسترس است. برای نسخه کامل پرداخت شده از قیمت گذاری فعلی Grammarly:

برنامه اشتراک ماهانه: 29.95 دلار در هر ماه
برنامه اشتراک سه ماهه: 59.95 دلار در هر سه ماه
برنامه سالانه: 139.95 دلار در سال

بررسی گرامر: آیا این Grammarly ارزش آن را دارد؟

 

  • ۹۸/۱۰/۱۱
  • مقاله نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی