آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

آموزش مقاله خوانی

آموزش خواندن مقاله

  • ۰
  • ۰

سردبیران مجله اغلب گزارش می دهند که دلیل اصلی رد کردن مقالات - یعنی اینکه آنها مقالات را به نویسنده ارسال می کنند نه اینکه آنها را به بازرسان ارسال کنند - این است که این مقاله متناسب با مجله آنها نیست. مقاله رد شده در مورد چیزی است که ژورنال فقط به آن علاقه ای ندارد.

بنابراین این "تناسب" در واقع به چه معنی است؟ و چگونه شخصی جدید می تواند در انتشارات دانشگاهی اطمینان حاصل کند که ژورنالی را انتخاب می کند که به آنچه گفته می شود علاقه مند باشد؟

خوب ، در اینجا آغاز پاسخ به این سؤالات مهم است.

این کمک می کند که ابتدا در مورد چگونگی شروع ژورنال ها ، نحوه ایجاد آنها فکر کنیم. نشریات معمولاً توسط یک شبکه دانشگاهی از افراد تنظیم می شود که احساس می کنند در حال حاضر هیچ ژورنال دیگری علاقه مشترک آنها به عمق کافی پوشانده نشده است. علاقه مشترک علمی آنها ممکن است در یک تحقیق جدید در حال ظهور ، پیرامون یک پیشرفت جدید نظری یا روش شناختی و یا موقعیت خاص در و در یک زمینه مستقر باشد. برخی مجلات فقط از این طریق از جوامع آموخته شده و از گروه های علاقه ویژه در همایش ها سرچشمه می گیرند. در حال حاضر برخی از مجلات نیز در مخالفت با پسر عموی paywalled تأسیس می شوند: اینها لزوماً محتوای جدید را پوشش نمی دهند ، هدف آنها این است که بورس های موجود را بطور گسترده تری در دسترس قرار دهند.

داشتن ژورنال یک استراتژی اساسی برای گسترش یک حوزه دانش یا تحکیم یک مقاله در حال ظهور است. مباحث اصلی و ادبیات نقشه برداری ، توسعه و بازجویی می شوند. برخی از دانشگاهیان همچنین از طریق ادامه مشارکت خود در مجلات خاص ، و مراجع ارجاع شده به کارهایشان توسط سایر همکاران ، برجسته می شوند.

سردبیران و هیئت تحریریه قصد دارند تا مقالات ، شماره ها و جلدهایی را تهیه کنند که با هم و با گذشت زمان ، بدنه قابل توجهی از کار باشند. بنابراین ، مجلات را می توان به عنوان جوامع دانش بنیان درک کرد. این جوامع درگیر ادامه گفتگوهای مرتبط با یکدیگر در مورد علایق مشترک هستند.

شناخت ژورنال به عنوان اثر هنری از یک جامعه علمی خاص ، و به عنوان مکالمه پیامدهای بسیاری دارد ، از جمله اینکه چگونه هر مقاله باید به مکالمه ژورنالیستی در حال پیوستن بپیوندد. اما پیامدی که من در اینجا با آن سروکار دارم این است که برخی از مقالات در مجله و اهداف دانش بنیان آن جای می گیرند - و بعضی از آنها چنین نخواهند کرد.

و مورد دوم اجتماعات مجله ، مرزها ، هنجارها ، مفروضات مشترک و "حقایق" را کم و بیش با شور و نشاط پلیس راهنمایی می کنند. برخی ژورنالها نسبت به بقیه برای ایده های جدید و تازه واردان بازتر هستند. اما یکی از وظایف ویراستار ژورنال ، مرتب سازی بر روی مصاحبه ها ، افرادی است که هیچ امید آشکاری برای حضور در گفتگو ندارند. ویراستاران تصمیم می گیرند در مورد اینکه آیا یک نویسنده می خواهد در ساخت دانش مشارکت کند ، یا نه. پذیرش میز توسط یک ویراستار اساساً فعالیتهایی برای نگه داشتن دروازه است که اهداف و ادعاهای دانش جامعه روزنامه ها را حفظ می کند.

پس چگونه از ورود جدید به انتشار تا به حال رسیدن به در مورد پنهان قواعد، قرارداد، منافع و خصیصه های ذاتی یک مجله می دانید؟ این یک مسئله واقعی است که معمولاً هیچ کس به شما نمی گوید. و اظهارات مأموریت ژورنال اغلب به آنها کمک نمی کند که توسط آنها و کسانی که در حال حاضر در این دانش هستند ، در جامعه نوشته شده است.

خوب ، در اینجا پنج مورد باید مورد توجه قرار گیرد ، پنج مورد که می تواند به باز کردن کدهای پیرامون انتشار ژورنال کمک کند. من از کلمه کد کاملاً عمدا استفاده کرده ام زیرا می خواهم به این سیگنال بپردازم که انتخاب ژورنال یک تمرین رمزگشایی است ، یک فرایند جستجو برای سرنخ ها.

رس-بانک-294117-unsplash.jpg

از خود بپرسید که مجلات ژورنالیستی که قبلاً در آن شرکت می کنید چیست
اگرچه ممکن است شما هنوز چیزی منتشر نکرده باشید ، به احتمال زیاد این مورد خواهد بود که قبلاً مجلات خاصی را مفید ارزیابی کرده باشید. این ژورنالهایی هستند که موضوعات مرتبط با تحقیقات شما را در بر می گیرند ، آنها از روشهایی استفاده می کنند که مورد علاقه شماست ، منابع نظری یا تجربی را که شما استفاده کرده اید ، ارائه می دهند. در دریافت آنچه در این ژورنال ها ارائه می شود ، در یک گفتگو پیوسته اید. شما هنوز در حال صحبت کردن نیستید ، اما همچنین به سادگی نشسته و گوش نمی کنید. شما به طور فعال کار خود را با انجمن دانش دانش در مجله مرتبط می کنید. و بدون اینکه واقعاً به آن فکر کنید ، احتمالاً برخی از مباحث اصلی ، ادبیات ، روش های نگارش و چهره های کلیدی را از آن جامعه آموخته اید. این ژورنال ها احتمالاً مواردی هستند که کار شما به آسانی جا می گیرد.

سردبیران و هیئت تحریریه را بررسی کنید
سردبیران و هیئت تحریریه چهره های کلیدی در یک مجله جامعه هستند. اگر یک مجله به احتمال زیاد را انتخاب می کنید ، اما می دانید که در مورد هیچ یک از ویراستاران یا اعضای هیئت مدیره چیزی نشنیده اید ، احتمالاً این مکان آسانی برای قرار دادن کار شما نیست. شما در گفتگو نیستید. مطمئناً می توانید خود را با حداقل برخی از این افراد و کارشان آشنا کنید و به این ترتیب کمی در مورد نحوه عملکرد این انجمن ژورنالی دست پیدا کنید. اما ممکن است شما در آغاز کار انتشارات خود تمایل به انجام این کار نداشته باشید. ممکن است شما بخواهید مجله ای را انتخاب کنید که در حال حاضر کمی فکر کنید که چه می گذرد.

مشاوره تخصصی دریافت کنید
از شخصی باتجربه تر ، از کسی که به حوزه خود اعتماد دارید ، بخواهید تا در مورد علایق خاص لیست کوتاه ژورنال شما به شما بگوید. می بینید ، ژورنال هایی که برای پرداختن به همان موضوع در سطح ظاهر می شوند لزوماً یکسان نیستند. به عنوان مثال ، اگر چندین ژورنال وجود دارد که همه آنها در عناوین خود جامعه شناسی دارند ، به این معنی نیست که همه آنها به همان روش مباحث را پوشش می دهند. ممکن است در انواع مباحث جامعه شناختی و روشهایی که آنها را پوشش می دهد تفاوتهای چشمگیری داشته باشد. شما باید این سیاست های ژورنال آکادمیک را بدانید - و افرادی که مدتی در این زمینه بوده اند می توانند در صورت سؤال به شما بگویند. حتی ممکن است شانس داشته باشید و یک مقاله ژورنالی را پیدا کنید که ژورنال های حوزه شما را تجزیه و تحلیل می کند - اگر می توانید آن را تهیه کنید ، یک برگه تقلب عالی است. اگر نمی توانید کسی را پیدا کنید که بتواند کمک کند ، به ژورنال های کوتاه لیست شده برای خود نگاه کنید ،

تو می توانی:

در جامعه مجله تحقیق کنید
برای مصاحبه با ویراستاران به وب سایت ناشر مراجعه کنید تا در مورد اهداف ژورنال آنها صحبت کنید. به دنبال کلیپ های یوتیوب نویسندگان باشید که درمورد مطالب خود صحبت می کنند. از خود بپرسید چه کسی این ژورنال را می خواند. خوانندگان و نویسندگان عادی که داوران شما خواهند بود چه رشته هایی هستند؟ آنها کجا مستقر هستند؟ از چه روایات علمی پیروی می کنند؟ درباره آنها چه می نویسند؟ از چه رویکردهای نظری استفاده می کنند؟ از چه روشهایی استفاده می کنند؟ آنها چه کاری انجام نمی دهند؟ کار شما چطور است؟

مکالمه ژورنال را رمزگشایی کنید
به مباحث ، عناوین و خلاصه موضوعات مجله برای دو تا چهار سال گذشته نگاه کنید. آنها به چه موضوعاتی می پردازند؟ آیا به نظر می رسد که زوایای خاصی وجود دارد؟ سعی کنید الگویی که ممکن است مهم باشد را مشاهده کنید. ژورنال را به عنوان داده مشاهده کنید و هدست تحلیلی را برای این کار به ارمغان آورید. آیا می توانید واژگان خاص یا معرفت شناسی خاصی را بکار ببرید؟ کدام نوع تحقیقات متداول است؟ بیشتر به چه نوع ادبیاتی استناد می شود؟

این پنج استراتژی برای کمک به شما در درک مناسب بودن مجله شروع می شود.

حال ممکن است کسی - دکتر دکتر دلدوز - فکر کند که رویکرد من برای انتخاب ژورنال بسیار وقت گیر است. بله این است. در آغاز. اما بیشتر از ارسال کاغذ خود ، انتظار برای سنین بالا و پس از آن رد میز کار وقت گیر نیست.

و زمان لازم برای رمزگشایی مجلات با تجربه کم می شود. با آشنایی بیشتر با حوزه خود ، در انتخاب ژورنال مناسب برای کار خود بسیار بهتر می شوید. شما می توانید زمینه ای را که در آن هستید و مجلات متناسب با کار خود درک کنید. این به نوعی ماهیت دوم می شود که بدانیم چه چیزی را می توان ارسال کرد - و این البته به همین دلیل است که انتخاب ژورنال مناسب برای نویسندگان با تجربه کمتری دشوار است. آنها هنوز بازی ژورنال ها را یاد نگرفته اند.

دانشگاهیان با تجربه فقط به نظر می رسد که ژورنال ها برای آنها کار می کنند. اما این تنها به این دلیل است که آنها با گذشت زمان ، نسخه هایی از هر پنج استراتژی فوق را انجام داده اند ، و احتمالاً درگیر آزمایش و خطا نیز هستند.

متأسفانه ، هیچ قرص جادویی برای یادگیری در مورد همه ژورنال های بالقوه ، انجمن های مجله و مکالمات وجود ندارد که ممکن است با آنها درگیر شوید. اما پیدا کردن حداقل یک یا دو ژورنالی که بتوانید کار خود را انجام دهید ، طولانی نیست. و این تنها چیزی است که شما در ابتدا به آن نیاز دارید. فقط یک یا دو ژورنال مناسب برای راه اندازی شما وجود دارد.

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • مقاله نویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی